i never ment to let you all down

om jag kunde ta tillbaka allt hade jag gjort det
jag menade aldrig att svika er alla
nu kommer jag göra allt för att vända på allt detta
och klura ut hur man löser detta
jag vet att det finns ett sätt och jag lovar
jag ska försöka ställa allt till rätta igen
kanske är det inte för sent..



jag kommer aldrig kunna förklara varför jag mår som jag gör och ni kommer heller aldrig förstå till hundra procent men det räcker med att ni bara finns här! jag har förlorat mig själv och behöver er för att kunna hitta tillbaka till den jag en gång var, det är nog det viktigaste för mig just nu (låter kanske ego) men så länge jag inte vet vart jag har mig själv kommer jag inte klara av att hantera någonting, kommer inte klara av att göra någonting alls utan att förstöra något/någon.. som man säger "man lär sig av sina misstag" och visst det stämmer kanske till en viss del men samtidigt kan man vara så blind och göra om samma misstag om och om igen för man är rädd för att se verkligheten. och det är där jag är just nu. därifrån jag vill komma. visst misstag kommer vi alla alltid till att göra, alla går inte alltid att rätta till men man kan alltid göra sitt bästa och ge det ett försök..  dom som klagar/dömmer osv bara lägg ner, ni precis som jag lever era egna liv, fattar era egna beslut, och har egna känslor. ingen annan kan bestämma hur du skall leva, vilka beslut du skall fatta, eller vilka känslor du skall känna.. vi kommer aldrig kunna få fram ett svar, på hur livet skall vara eller vad som är rätt och vad som är fel. livet handlar om att lära. ingen annan skall lära dig att leva ditt liv åt dig.

/ i' godnatt.


Kommentarer
Postat av: natalie *

izabella! jag finns alltid här för dig, dag som natt, det spelar ingen roll vad klockan är på dygnet. Jag vet om att vi inte känner varandra till hundra, långt ifrån. Men vi känner varandra i nuläget eller vad man ska säga. & som sagt jag kommer alltid att finnas för dig, jag älskar dig hjärtat! <3<3

2011-02-20 @ 16:28:23
URL: http://natalieerica.blogg.se/
Postat av: Anonym

du skall veta att jag finns även här för dig, när som, hur som.. jag älskar dig sötnos. <3<3

2011-02-21 @ 12:31:12
URL: http://izabellapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0