i guess i should've known better."

du vet att du är bäst för mig, och att du alltid
oavsett vad kommer räcka till för mig, som sagt man lär sig av sina misstag.
och dom har även du lärt dig av, dina misstag.
"du är det bästa som har hänt mig och som kommer att hända mig"
'i made my mistake' men skulle som sagt göra allt för att få det ogjort..
men som du säger 'man kan inte spola tillbaka tiden'..
jag vill vara den du alltid behöver jag vill älska dig nu och vidare..
och jag hoppas du iallafall ser sanningen i det.

..kommer aldrig kunna förlåta mig själv
och
förstår om du heller aldrig kommer kunna göra det..
det gör jag. men för allting så vill jag ändå bara säga

förlåt ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0