truth is that everybody is going to hurt you. you just gotta find the one worth suffering for..

dagen idag har faktiskt varit helt underbar.
först skolan började halv nio, jag och ludde
vaknade kvart i åtta hade tänkt köra vid åtta.
men icke! ludde hade tappat bort sin plånbok
så vi sprang ut och in mellan bilen och huset
för att leta reda på den.. fem i halv nio
kände vi att det var nog dags att köra
och att vi fick leta upp den senare.. haha!
vi körde och tankade sen, körde han mig till skolan.
och har fått en sån ny underbar regel att är man fem minuter
försenad så kommer man inte in.. GREAT! haha, så där satt jag
som ett fån och väntade på att få komma in..
väl inne i klassrummet så kom min mentor och ville prata med mig.
UNDERBART! nä men det gick väl ändå bra..
haha.. sen fick vi reda på att matteläraren var sjuk och att vi slutade 12.00.
då drog jag ut till höganäs för att träffa syster haha. va med på isabellas lektion
ett tag sen drog jag ochh syster hem. vi åt osv snackade lite. bråkade lite..
men det löste sig, sen kom ludde och johan så drog vi ut till jonstorp.
och nu har jag nyss kommit hem och ligger och chillar vid datorn haha!
längtar riktigt mkt till imorgon, kommer bli helt underbart!
dagens låt lätt!! haha
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0