i'm gonna find my way out. / yes i will..

ja, jag tänkte då börja blogga för känner att jag behöver skriva av mig lite och få ut mina tankar och känslor på något sätt och tyckte detta verkade som en jätteunderbar idé.. svaret får vi ju antagligen senare efter ett tag haha. men som sagt innan jag börjar vill jag bara säga att denna bloggen är till för mig, och dom som är intresserade över hur jag mår, och hur jag har det.. visst, alla har vi ju våra åsikter om vad vi tycker osv men har ni något "elakt" att säga om mig eller detta jag skriver här så kan ni li'a bra hålla det för er själva! för som sagt, detta är en blogg för mig, min vardag, och mina känslor. faller det inte er i smak, så läs den inte!

idag vaknade jag och insåg att jag försovit mig.. inte lika bra haha. men ändå sen stack jag till skolan, träffade natalie på bussen. trevligt! så man slapp sitta ensam i 45 minuter (vilket jag och natalie kom fram till att bussen ungefär tog hemifrån "min bussstation" från ödåkra in till knutpunkten) var väl en ganska okej dag i skolan, yrade först runder ett tag i stan för ingen av oss började förren klockan ett till nästa lektion, iallafall sen kom vi till skolan åt lunch, sen skippade jag matten och drog hem. en perfekt skoldag om ni frågar mig..
när jag kom hem pratade jag lite med syster och så och vi bestämde oss för att dra på bio, efter mycket skoj och skrattanfall drog vi oss ner till stan för att kolla "easy a".        måste nog säga att det var en av dom bästa filmerna jag sett i mitt liv, man levde verkligen sig in i filmen och var otroligt många tankar som flög upp i huvudet, och många blandade känslor. för er som har sett den förstår nog vad jag menar. det var tack vare filmen jag bestämde mig för att starta en blogg!

iallafall nu ligger jag och syster i soffan jag med datorn och hon med mobilen, med även tv:n igång. riktigt mysigt som även resten av kvällen har varit!
ja, detta får väl bli mitt första inlägg, för känner att det börjar bli sovdags inte så trött, men sömnen behövs ändå. hehe..   får bli några bilder på mig och syster, för det var hon som gjorde min kväll! jag älskar dig.  /  godnatt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0