listen to your heart, before you tell him goodbye

"du kom hit till min sida, när jag var ensam
du gav mig hopp och lycka på livets resa.
du var så mycket för mig..
tårar som faller ner, du blir ett minne."


tyckte det var ett tag sedan jag bloggade senast. haha!
iaf, i helgen har jag umgåtts med natalie, pratat en jädrans massa osv.
riktigt skönt och vi har haft underbart skoj. idag fick hon även mig att göra
min läxa, så där blidde pappis glad! haha. ahja, tänkte bara skriva ett sånt här snabbt inlägg,
och dra mig vidare mot tv:n. som sagt, tack för helgen natalie! <3
pusssss

ps. lägger även ut denna låten, för det är känslan jag har inombords för tillfället.. förutom att jag inte befinner mig i sthlm. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0